fredag 16 januari 2009

Vilken jävla skit läkare!

Undra om de kommer fram till nåt när jag åker till vårdcentralen idag. För andra gången denna v fick jag fixa barnvakt som tur var kunde min kära broder Jimmie & hans tjej Sandra ha barnen hemma hos dem. Gud vad skulle jag göra utan dem!



Masade mig dit och på detta får jag vänta ca 25 min extra innan jag får komma in till läkaren. Redan då en dålig start eftersom det är måttligt roligt att sitta där & vänta!

Usch vilken männsika jag fick träffa. För det första fattade man knappt vad han sa. Sedan började han med att säga inte konstigt att du är trött som har 2 små barn.

Men man ska väl förfan inte vara trött dygnet runt även fast man fått 8 timmar per natt.

Det bara kokade inombords, kändes som han inte tog mig på allvar.

Gjorde ju för tusen ett test via nätet där det stod att man skulle kolla upp om det kunde vara fel i sköldkörteln.

Jag tog ju oxå upp att jag denna gången har haft svårt att gå ner i vikt & då säger han att ni tjejer vill då skylla på att ni har något fel på ämnesomsättningen! Då ville jag bara explodera! Han nämnde oxå att tror du att man går ner genom styrketräning, varför får jag hjälp med det på gymmet av kunnig personal?????

Fick i alle fall ta lite prover får la se om det visar något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar