onsdag 7 januari 2009

Ja vem är då lilla jag..........

Namn: Självklart har jag ett och det är Maria Therese Walter men om Micke friar nån gång & vi gifter oss så blir jag fru Ohlsson

Ålder : japp och ingen åldersnoja lider jag av heller för min ålder är ynka 26.

Bor: I lilla Stöpen en liten håla utanför Skövde. Köpte radhus okt 07. tänka sig vad svensson man blev då:)

Familj: japp min sambo Micke och min 2 små charmtroll Agnes som fyllde 2 år den 25/9-08 och samt minstingen Ella som föddes den 23/7-08.

Sysselsättning: just nu mammaledig så dagarna går i ett men efter det så står jag mellan 2 jobb alltså arbetslös. Å med tanke på arbetssituationen i Sverige så blir man ju deppad.

Älskar; självklart min familj och mina underbara vänner för vad skulle livet vara utan dem:) Choklad en last som jag aldrig kommer bli av med.Träning när jag väl får tummen ur att komma dit.Inredning & mode skulle kunna lägga ner en förmögenhet synd bara att pengarna fattas.Tattos börjar bli som en drog har 4 st men kommer nog bli nån mera i alle fall.

Ogillar: oärliga & falska människor finns alldeles för många av, orättvisa,mina mammakilon som inte vill försvinna:(
hajar som jag har en sådan fobi för. ja sen är det väl en andra jävla massa saker .........


Vad vill jag bli när jag blir stor: ja tänk om man kunde komma på detta någon gång.

Varför tänker jag börja blogga: jo för det kan var jävligt skönt att bara få skriva av sig om sitt så kallad liv. Samt puscha mig själv genom min livs resa 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar