torsdag 8 januari 2009

Varför ska alla lägga sig i?

Måste alla människor lägga sig i & säga att det tycker man inte behöver gå på nån diet. Det är väl mitt liv. Man får typ höra kommentarer vart sitter dom kilorna?
Blir så himlans ledsen när inte ens vänner kan stötta en i stället. För jag trivs verkligen inte med mig själv just nu blir deppad bara jag tänker på det.

Det viktiga i det hela är väl att jag ska må bra. Jag gör ju detta för min egens skull inte för nån annan.
För det andra som är väldigt jobbigt är ju när man är bortbjuden och får påpekiningar men kom igen en kaka kan du väl ta i alle fall eller lite pasta/ris/potatis kan du väl äta. Å gud vad tråkigt du måste ha det när du ska äta. Snälla sluta påpeka stötta mig istället!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA ska fan visa alla dessa människor att jag ska lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar